fbpx

Veelgestelde vragen

Restaurant beheer

Hoe wijzig ik mijn menu?

Je kunt het makkelijkst een menuwijziging doorgeven via de mail naar: [email protected]. Mocht er een urgente, kleine wijziging zijn, dan kun je bellen met onze klantenservice: 085 060 2345.

Hoe wijzig ik mijn menu?

Je kunt het makkelijkst een menuwijziging doorgeven via de mail naar: [email protected]. Mocht er een urgente, kleine wijziging zijn, bel dan met onze klantenservice: 085 060 2345.

Hoe wijzig ik mijn openingstijden?

In het restaurantbeheer kun je openingstijden, instellingen en nog veel meer wijzigingen.

Wat als ik een probleem heb met mijn computer, hoe komen de bestellingen dan door?

Wij zorgen dat bestellingen altijd doorkomen. Mocht je een probleem hebben met de computer dan belt onze klantenservice automatisch zodra er een bestelling binnen is gekomen.

Kan ik mijn eigen menu foto’s gebruiken?

Ja, dat kan. Je kunt het de afbeeldingen doorgeven via de mail naar: [email protected]. Wij ontvangen graag de afbeeldingen met de naam van het gerecht.

Wat als een gerecht uitverkocht is?

Om de beschikbaarheid van je producten te wijzigen, kan je bij het restaurantbeheer de producten uitzetten.

Kan ik alcohol bezorgen?

Ja. U dient zich wel aan alle wettelijke regels en richtlijnen te houden. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten wat moet ik doen?

Wanneer je het wachtwoord bent vergeten ga je naar het inlogscherm en klik je op ‘wachtwoord vergeten’. Hier vul je je email adres in. Je ontvangt dan een email met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanvragen. Vervolgens log je in met het nieuwe wachtwoord en email adres.

Financieel

Hoe ontvang ik betalingen?

Wekelijkse betalen wij jouw restaurant uit. Deze betaling ontvang je op het door jou opgegeven rekeningnummer. De facturen van de uitbetalingen ontvang je wekelijks via de mail. Mocht je vragen hebben over de facturatie of een op-/aanmerking, stuur dan een email naar [email protected] en we komen zo spoedig mogelijk bij je terug!

Hoe ontvang ik betalingen?

Wekelijkse betalen wij jouw restaurant uit via de mail. Deze betaling ontvang je op het door jou opgegeven rekeningnummer. Mocht je vragen hebben over de facturatie of een op-/aanmerking, stuur dan een email naar [email protected] en we komen zo spoedig mogelijk op je terug!

Gaat bij jullie de commissie ook elk jaar omhoog?

Nee. Onze commissie is laag en vast. Wij rekenen geen andere kosten voor een geplaatste bestelling. Hierin zijn wij helder en transparant.

Aanmelden

Kan een catering service zich ook aanmelden?

Ja. Alle typen restaurants en cateraars zijn welkom op ons platform.

Kan een catering service zich ook aanmelden?

Ja. Alle typen restaurants en cateraars zijn welkom op ons platform.

Hoelang duurt het om een restaurant live te hebben?

Dit varieert per restaurant, maar uw restaurant staat binnen maximaal een week live!

Zijn jullie actief in mijn regio?

Homie is actief in een groot deel van Nederland. Mocht jouw regio nog niet actief zijn, meld je dan wel aan! Des te sneller komen we naar je toe!

Klantenservice

Hoe is support & klantenservice geregeld?

We zijn altijd te bereiken via de mail: [email protected] zowel voor restaurants als voor de klanten. Mocht er een urgente vraag zijn dan zijn we ook telefonisch bereikbaar op 085 060 2345. We proberen je vraag dan meteen te behandelen/op te lossen.

Hoe is support & klantenservice geregeld?
We zijn altijd te bereiken via de mail: [email protected] zowel voor restaurants als voor de klanten. Mocht er een urgente vraag zijn dan zijn we ook telefonisch bereikbaar op 085 060 2345. We proberen je vraag dan meteen te behandelen/op te lossen.