Veelgestelde vragen
Restaurant beheer
Financieel
Hoe ontvang ik betalingen?
Wekelijkse betalen wij jouw restaurant uit. Deze betaling ontvang je op het door jou opgegeven rekeningnummer. De facturen van de uitbetalingen ontvang je wekelijks via de mail. Mocht je vragen hebben over de facturatie of een op-/aanmerking, stuur dan een email naar [email protected] en we komen zo spoedig mogelijk bij je terug!
Hoe ontvang ik betalingen?
Wekelijkse betalen wij jouw restaurant uit via de mail. Deze betaling ontvang je op het door jou opgegeven rekeningnummer. Mocht je vragen hebben over de facturatie of een op-/aanmerking, stuur dan een email naar [email protected] en we komen zo spoedig mogelijk op je terug!
Gaat bij jullie de commissie ook elk jaar omhoog?
Nee. Onze commissie is laag en vast. Wij rekenen geen andere kosten voor een geplaatste bestelling. Hierin zijn wij helder en transparant.
Aanmelden
Kan een catering service zich ook aanmelden?
Ja. Alle typen restaurants en cateraars zijn welkom op ons platform.
Kan een catering service zich ook aanmelden?
Ja. Alle typen restaurants en cateraars zijn welkom op ons platform.
Hoelang duurt het om een restaurant live te hebben?
Dit varieert per restaurant, maar uw restaurant staat binnen maximaal een week live!
Zijn jullie actief in mijn regio?
Homie is actief in een groot deel van Nederland. Mocht jouw regio nog niet actief zijn, meld je dan wel aan! Des te sneller komen we naar je toe!
Klantenservice
Hoe is support & klantenservice geregeld?
We zijn altijd te bereiken via de mail: [email protected] zowel voor restaurants als voor de klanten. Mocht er een urgente vraag zijn dan zijn we ook telefonisch bereikbaar op 085 060 2345. We proberen je vraag dan meteen te behandelen/op te lossen.